    From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czas życia sprzętu serwerowego.
    Date: Thu, 27 Nov 2014 10:46:05 +0100

    >Jak długo pozwalacie pracować serwerom i osprzętowi zanim go wymienicie?
    >Mam Della R500 i SC1435 oraz przełącznik 3548P załączone w 2008 i
    >zastanawiam się ile właściwie mogą one jeszcze działać.
    >Spełniają znakomicie swoje zadania i jeśli chodzi o wydajność i możliwości
    >nie czuję potrzeby ich wymiany.

    Jak starczają to aż padną, przy czym strategiczne systemy powinny być objęte
    supportem producenta.
    Jak nie masz wykupionego supportu to można zakupić drugi serwer jako
    ewentualny dawca. Jak maszyna jest starsza to kosztuje to grosze i jest
    tańsze od wykupienia wsparcia.
    Przy czym nowy serwer ma wsparcie na 2 - 3 lata i zazwyczaj poza tym ze jest
    wydajniejszy najczęściej zużywa mniej prądu.

    Buniek