  • Data: 2017-03-31 22:04:04
    Temat: Re: Czego nie lubicie jako programiści?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 marca 2017 20:17:23 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > a) Corncoby [1]
    >
    > b) Managment z innej planety, głównie tumanistycznej
    >
    > c) "lepsze jest wrogiem dobrego" i najlepiej dodatkowo z plakatami o
    > pochwale innowacyjności na scianach
    >
    > d) "na kogo by tu dzisiaj zwalić"
    >
    > e) cały przekroj objawów autyzmu wśrod kolegów
    >
    > f) ogólnie problemy interpersonalne pracy w grupie
    >
    > g) w dzisiejszej wersji libc|Qt|hibernate postanowiliśmy nieco
    > pozmieniać taką małą funkcję ...
    >
    > h) brak narzedzi do wizualizacji pamięci (na poziomie obiektów i
    > powiązań) co powoduje ze trywialne fixy mają miesięczna historię debugu

> [...]

    u mnie jak wspomnialem bylby jeden punkt -zmeczenie/narastjace jesli sie programuje
    ciagiem wyczerpanie , a jak patrze na ta liste przypomina mi sie
    ze ,mozna dodac drugi - problemy zdrowotne (w co wliczam wszystko od bolacych plecow
    od fotela po pol zeba i zle wyniki krwii), no i mozna dodac trzeci - wiek/skonczonosc
    zycia (jesli to nie laczy sie z drugim)

    reszta czyli np to powyzej to sa o tyle duperele ze mozna to wyminac lub zmienic,
    wiec to sa przypadkowe dosyc problemy - nie to co mowie, bo te sa raczej powazne i
    trudne do ominiecia