  • Data: 2020-01-04 19:33:52
    Temat: Re: Czemu Python jest jaki jest?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, January 4, 2020 at 7:02:56 PM UTC+1, slawek wrote:
> [...]
    skrytykowaniu czegos przeze mnie odszedl z grupy co nie bylo ok bo moim zdaniem bylo
    przesadna reakcja- z drugiej strony nieststy na odwrot niejacy zasyfiacze i
    patologiczni oglupiacze rozwalali ta grupe pewnie nie mniej niz lunatyczny
    przyglup-nudziarz broneq i ciezko bylo czegos nie powiedziec, choc i to niewiele
    pomagalo,smutne zycie, co robic)

    > No, kiedyś można było potrollować, dziś wieje nudą, nie ma AL, AK,
    > qurczaka, został jeszcze Fir i "romantyczka" - ale to nie to co
    > kiedyś. Dawniej wystarczyło rzucić "Atari to syf" i od razu była
    > zadyma, dziś młodzi nie wiedzą nawet co to było Atari. Takie
    > czasy.

    No cóż... czas leci i nie jest z gumy, jak go stracę na udział w zadymie, to
    nie będę mógł (w tym czasie) pracować nad czym pożytecznym - chyba że kolega
    używa słowa 'zadyma' w jakimś konstruktywnym znaczeniu, typu: napierdalamy się
    na rzeczowe argumenty żeby uzyskać najlepsze rozwiązanie... Ale to na publicznym
    forum też mało możliwe, każdy cenne pomysły, technologie, kanały zbytu, trzyma
    dla siebie.