  • Data: 2018-03-09 09:30:10
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: Grzegorz Redlarski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 marca 2018 00:29:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Daj jakiegos linka bo dla mnie lipa pachnie ze nie silniki konsumowaly wtedy i
    konsumuja teraz najwiecej pradu. Mala tokarka silnik 3kW. Srednia tokarka silnik 5kW.
    Bardzo duza tokarka silnik 50kW. I hala na ktorej pracuje 70 tokarek i 50 frezarek.
    Do tego piec elektryczny 100kW pracujacy trzy dni w miesiacu.

    Pompy CO dla miasta liczą się w megawatach. Taśmociągi w kopalniach, windy, dźwigi. W
    każdym razie dużo mówi się i robi w zakresie kompensacji mocy biernej, a tę produkują
    głównie silniki.

    Obecne opóźnienie fazy przeliczyli na 113 GWh, ale jak to zrobili, nie mam pojęcia.
    gr3