    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czestotliwosc sieci
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <p7pjcs$2aa$1@node1.news.atman.pl> <f...@m...uni-berlin.de>
    <5aa10bfe$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5aa12de4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <b8owg6284fck.qul81q510lpx$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <5aa26136$0$666$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5aa29b1f$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5aa2c5fb$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <b...@4...net>
    <p9sjn2$1e8$1@node1.news.atman.pl>
    <nasck1wnlyuz.1u0j8c22ascng$.dlg@40tude.net>
    <p9v0q9$cha$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 3 Apr 2018 09:25:53 +0200

    Dnia Tue, 3 Apr 2018 06:43:50 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):
    > Zwykła synteza kwadraturowa na wielką skalę i do tego trochę
    > rozproszona. Mnie raczej dziwi, jak prostymi środkami technicznymi
    > się to osiąga, w życiu bym nie wpadł.

    Czy takie proste ... jesli to ma wytrzymac 200kV, to sie robi
    skomplikowane :-)

    Mnie zas ciagle dziwi to przesuwanie fazy, wydawaloby sie ze jesli
    mamy dwie linie z pkt A do B, to trzeba regulowac napiecie w jednej z
    nich, zeby zmienic przeplyw pradow.

    napiecie mozna regulowac podobnie prosto ... ale jednak reguluja faze.

    J.