    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <p8u7c9$9b2$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab4c99c$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
    <p971ph$amu$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab8ebbf$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ab9f3e7$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ab9f671$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <5aba738b$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9fis0$9ne$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5abca05a$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9issb$ksl$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5abd1298$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>
    <pa07jk$17s$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Czestotliwosc sieci
    Date: Tue, 3 Apr 2018 18:20:31 +0200

    dyskusyjnych:pa07jk$17s$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-03-29 o 18:21, J.F. pisze:

    >Kiedyś w młodości nie mając przy sobie kompasu orientowałem tak mapę.

    Czyli nie ma to wiekszego znaczenia :-)

    >Też, ale to przecież zależy od zewnętrznej organizacji wszystkiego.
    >Jak całe otoczenie (godziny Twojej pracy, godziny pracy sklepów,
    >urzędów, program TV itd.) zostało by przesunięte o godzinę do tyłu to
    >i ja zamiast siedzieć do 24 siedziałbym do 23.

    Przeciez mozesz siedziec do 22, a reszte zrobic jutro rano.
    Tylko trzeba chciec wstac :-)

    >Czyli jeśli chodziło by o oszczędności na oświetleniu to można to
    >uzyskać inaczej niż naruszając coś jakby naturalnie wynikającego z
    >podstaw geografii/astronomii.

    No ba, mozna wstac o 5 rano, ale niektorzy wola wtedy pojsc spac :-)

    >Strefa powinna się w miarę możliwości co te 15 stopni zmieniać (dla
    >porządku).

    Widac wygodniej im miec ten sam czas co sasiedzi (Portugalia ma inny).
    A ze przy okazji nie trzeba wstawac "o 4 rano", to im nie zalezy :-)

    I tylko problem z dziecmi, ktorym trzeba tlumaczyc, ze Slonce w
    poludnie wcale nie stoi w zenicie ... ale moze tam harcerstwo
    niepopularne :-)

    >Nie mam pojęcia, ale miejska łuna powoduje, że robi się jaśniej.

    To tak kawalek od miasta bylo. Brema lezy sporo km od plazy.
    Ale moze faktycznie jakis port byl blizej, dobrze oswietlony.

    J.