  • Data: 2009-03-19 21:19:00
    Temat: Re: Czy Dell D400 ma jakas konkurencje cenowo-jakosciowa?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gptgct$9ch$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > kiedys pytalem o malego subnotebooka i polecono mi toshibe R100 lub R200.
    > Faktycznie piekne zabawki ale.. drogie :)
    > Wpadl w oko mi Dell D400. Za 700zl mozna juz kupic jakas poleasingowa
    > sztuke.
    > Czy sa jakies inne zblizone subnotebooki (waga max 2kg) do della D400 w
    > tych
    > samych rejonach cenowych?
    > Parametry to: okolo 1,2 GHz Cpu, 512 MB Ramu i dysk jakies 40GB.

    Od D400 mniejsza byl jeszcze Dell X1, ale malo osiagalny w Polsce wiec nie
    bardzo wiem, jak sie ksztaltuja ceny...
    Mam (wlasciwie mialem) pod opieka 1 taka sztuke - zareklamowali go Pani
    dyrektor, ze miesci sie do damskiej torebki, wiec kupila :)

    laptopik bardzo fajny (maly, poreczny, dlugo pracuje na baterii), ale jego
    podstawowa wada, to brak gniazda PCMCIA oraz zlacza do stacji dokujacej...
    Reszta bez zarzutu...

    Pozdrawiam
    Michal