eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTelewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywistość... › Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....)
    From: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna
    .....)
    Date: Tue, 28 Oct 2008 21:30:58 +0100

    I jeszcze drobne uwagi:

    1. Nie chcę tu i teraz wywoływać dyskusji na temat naszego JAMBOXa i tego co
    robimy. Dlatego proszę z polemikami na maila bo nie chcę tu odpowiadać. Za
    to obiecuję....

    2. Obiecuję niedługo napisać dłuższy tekst o stanie naszego projektu,
    podobnie jak to oczyniłem w kwietniu (wszak mineło pór roku). Napiszę,
    poczytacie....

    3. Na dziś napiszę tylko tyle, że JAMBOX ma już kilkasetek płacących
    abonentów, bardzo zadowolonych z usługi. Zasięg usługi jest niewielki bo
    przystosowanie sieci nie jest zadaniem trywialnym - ale współpracuje z nami
    ponad 30 sieci w kilkunastu miastach a w ponad 20 jesteśmy na etapie
    bardziej lub mniej zaawansowanych testów technicznych.

    4. A do tego idzie zima, coraz mniej słońca, robi się zimno..... fuj! Ale
    ludzie kupują telewizory - zwłaszcza HD!

    Wojtek