  • Data: 2014-07-17 09:48:31
    Temat: Re: Czy LED w reflektorze wytrzyma z H7
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mirek napisał:
    > Nie wiem, ale analizując wypadki, które pamiętam w mojej okolicy to
    > zawsze winę wskazali na tego biedniejszego, mniej wpływowego albo...
    > martwego. Zwykle "wyszukali" jakąś bardziej wiarygodną przyczynę niż
    > przerobione światełka.

    Jeżeli nie znajdzie bardziej wiarygodnej przyczyny, to wybierze to co
    jest. Otylia J. nie poszła do więzienia, tylko dostała wyrok w
    zawiasach, ponieważ biegły stwierdził, że rozpoczynajac manewr
    wyprzedzania nie mogła mieć świadomości że z naprzeciwka jedzie inny
    samochód. Co z tego że bez upewnienia się, czy z naprzeciwka nic nie
    jedzie nie powinna rozpoczynać manewru. Jak się chce kogoś udupić albo
    uwolnić, to się szuka różnych dziwnych kruczków.
    Lepiej samemu nie dawać powodu.
    Maciek