  • Data: 2014-07-18 10:56:40
    Temat: Re: Czy LED w reflektorze wytrzyma z H7
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-18 05:13, Bambaryla wrote:
    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    > Ponad to, swiatla/znaki musza posiadac okreslona wielkosc, umozliwiajaca
    > dostrzezenie ich z okreslonej odleglosci przez innych uczestnikow zegludi
    > Czekam z niecierpliwoscia czasow, gdy poznikaja te pojebane ledy do jazdy
    > dziennej i gdy obowiazkowe bedzie uzywanie w samochodach swiatel, ktore
    > posiadaja okreslona minimalna powierzchnie swiecaca - ( np: 2 [dm^2] ),
    > widoczna w kierunku jazdy.
    >
    > ps: wzrok jak, dotad mam zajebisty...

    Popieram. Jak ktoś nadciąga bez świateł to staram się dawać zawsze
    znać, a w słoneczny dzień często zdarza się, że gdy się mijamy to
    osobnik ma tam jakieś wypierdki ledowe załączone...

    Najgorsze w tym wszystkim nie jest to, że światła muszą być załączone
    lub nie tylko to, że każdy ma światło w innej intensywności. Gdy dany
    pojazd ma znacząco słabsze oświetlenie od pozostałych staje się wtedy
    znacznie mniej widoczny. Skutków nie trzeba przytaczać...

    --
    Adam