  • 11. Data: 2009-05-27 22:13:58
    Temat: Re: Czy Plus już wysyła informacje o zmianie regulaminu?
    Od: "Wojciech Rymer" <wrymer[wytnij]@o2.pl>

    Użytkownik "daromar" <d...@m...com> napisał w wiadomości
    > przy okazji pytanie czy ktoś ma to uruchomione i czy wtedy jest więcej
    > informacji niż w billingu papierowym?
    > bo w e-boku jest też taka pozycja jak "Szczegółowe użycie on-line"

    Tak, są szczegółowe informacje o połączeniach, wraz z smsami (data,
    godzina, i numer do którego wysłano smsa), dzięki temu mam biling na 26
    stron :)

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 12. Data: 2009-05-28 06:39:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 28 May 2009 00:13:58 +0200, Wojciech Rymer napisał(a):

    > Tak, są szczegółowe informacje o połączeniach, wraz z smsami (data,
    > godzina, i numer do którego wysłano smsa), dzięki temu mam biling na 26
    > stron

    W Orąż tak od zawsze ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-06-03 12:13:24
    Od: a...@o...pl

    On 23 Maj, 21:54, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Proste pytanie (nie bijcie, nie mam telefonu u tego operatora): czy Plus
    > już wysyła nowy regulamin, a jeśli tak, to w jakiej formie? Czy jest to
    > wkładka w kopercie z fakturą i billingiem? A jeśli ktoś pobiera te dane z
    > internetu?
    >
    > Pytam, bo znajoma jest zainteresowana tematem, a jest raczej ciaptakowata
    > jeśli chodzi o takie sprawy. Płaci to co na fakturze, a takie różne
    > papiery jej nie interesują.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierdhttp://olgierd.bblog.pl[Lege Artis]

    Wchodzisz w :
    usługi i ustawienia --> (menu szczegółowe) menu i ustawienia dla
    telefonu --> wykaz bieżącego użycia --> dalej
    Usługa, z tego co widzę darmowa.

    pozdr
    Marcin