  • Data: 2018-07-14 11:48:57
    Temat: Re: Czy SSD PCie opłaca się kupować?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    si_h97m_g43_micro_atx_motherboard.html

    > Nie bądź złośliwy bez potrzeby. W żadnym z twoich linków nie jest
    > napisane jakiego typu jest gniazdo M.2 w tej płycie. Dopiero po jakimś
    > czasie domyśliłem się że wiesz to ze zdjęć płyty. I wystarczyło to
    > powiedzieć, miałbym odpowiedź. Zdjęciom się nie przyglądałem bo nie
    > sądziłem że widać na nich szczegóły konstrukcyjne.

    Ależ Tobie wczoraj o 21:08 pisałem abyś porównał z rysunkiem:
    "To weź porównaj, tu masz rysunki i opis (Form factors and keying):
    https://en.wikipedia.org/wiki/M.2"

    Nie wiem czy masz tą płytę czy nie, bo tego jasno nie napisałeś tylko
    chciałeś abym w manualu to znalazł - nie moja wina że tego tam nie ma, a
    teraz wiem że nie masz jej fizycznie. Więc jak nie masz, to zdjęć i
    filmów pełno.

    --
    Irokez