  • Data: 2019-04-05 18:25:06
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-01 o 23:25, Starzec z Gór pisze:

    >Chwila... Chyba mylisz pojęcia. Światłomierzem badałem podświetlenie
    >matryc różnych monitorów i wyszły mi różnice rzędu 1ev nawet, w
    >poszczególnych obszarach matryc. W monitorach graficznych typu Eizo
    >za 12 koła, te różnice były drastycznie mniejsze - nie pamiętam już
    >na jakim poziomie.

    Rozumiem, ze ustawiles jednolita biel na calym ekranie i mierzyles
    swiatlomierzem rozne punkty/male obszary ?

    >Serio zaprzeczasz temu?

    No coz, moj laptop na oko ... nie wiem czy to ekran zly, czy w oku
    mroczki lataja :-)
    Na pewno sporo zalezy od kata patrzenia, a ten przeciez jest rozny dla
    roznych obszarow.

    Ale przeciez wiadomo, ze oko sie do tego nie nadaje, patrz ta slynna
    szachownica.

    Oczywiscie jakosc podswietlenia bedzie rozna ... ale patrz szachownica
    :-)

    J.