    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    <q6rpef$pl8$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <q7efvk$gi2$1@node1.news.atman.pl>
    <5c9e0f13$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7m7i9$6oo$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@4...net>
    <q7o3p2$prf$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q7qjoo$6jk$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q7r3f0$l95$1@node2.news.atman.pl>
    <1kh316fv8d7eg.11jnvlo4awlif$.dlg@40tude.net>
    <q7r9gp$r1r$1@node2.news.atman.pl> <q7rao8$s6b$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <q7tu9n$alp$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <q861ct$ab7$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Date: Fri, 5 Apr 2019 18:25:06 +0200

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-01 o 23:25, Starzec z Gór pisze:

    >Chwila... Chyba mylisz pojęcia. Światłomierzem badałem podświetlenie
    >matryc różnych monitorów i wyszły mi różnice rzędu 1ev nawet, w
    >poszczególnych obszarach matryc. W monitorach graficznych typu Eizo
    >za 12 koła, te różnice były drastycznie mniejsze - nie pamiętam już
    >na jakim poziomie.

    Rozumiem, ze ustawiles jednolita biel na calym ekranie i mierzyles
    swiatlomierzem rozne punkty/male obszary ?

    >Serio zaprzeczasz temu?

    No coz, moj laptop na oko ... nie wiem czy to ekran zly, czy w oku
    mroczki lataja :-)
    Na pewno sporo zalezy od kata patrzenia, a ten przeciez jest rozny dla
    roznych obszarow.

    Ale przeciez wiadomo, ze oko sie do tego nie nadaje, patrz ta slynna
    szachownica.

    Oczywiscie jakosc podswietlenia bedzie rozna ... ale patrz szachownica
    :-)

    J.