  • Data: 2017-06-17 07:34:13
    Temat: Re: Czy istnieje urządzenie do zapamiętywania kolorów?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 23:35 Starzec z Gór <d...@v...pl> pisze:

    > Co do zapamiętania, to zapamiętanie odcienia koloru jest ogólnie trudne,
    > i nijak nie związane z nazywaniem go.

    Jesteś pewien tego "nijak"?
    Kobieta rozpozna kolor i powie np. "to turkusowy".
    Ty powiesz - "widziałem go już gdzieś".

    Oboje zapamiętaliście, ale Ty potrzebujesz jeszcze "urządzenia do
    zapamiętywania kolorów" jak postuluje twórca wątku.

    > natomiast doświadczalnie stwierdziłem że rozróżnianie subtelnych odcieni
    > u mężczyzn stoi na "nieco" wyższym poziomie, niż u kobiet - mężczyźni są
    > bardziej wzrokowcami niż kobiety.

    Męska szowinista :)

    > To już raczej uwarunkowane socjologicznie.

    Prawda.
    Na szczęście nie uznałeś tego za dowód, że faceci lepiej rozpoznają kolory.

    --
    Trefniś