  • Data: 2018-05-02 12:46:53
    Temat: Re: Czy komputery pomagają?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 May 2018 12:34:19 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    bezprzewodowej transmisji danych, zanim jeszcze ludzie słyszeli o wifi czy bluetooth.
    Działało super,
    > Super jako telefon bezprzewodowy?
    > Miałem takowy telefon. W mieszkaniu przy 20 m już milkł.
    > Nie wiem ile z zasięgiem ma wspólnego system kodowania ale na wiki
    > piszą, że 50 m.

    Pisali "do 100m" i faktycznie bylo "do".

    baza ustawiona w oknie na pietrze pod te 100m dochodzila ... a byla
    tam jeszcze framuga i ocieplenie.

    Tak czy inaczej - system z zalozenia do bliskich odleglosci.
    Troche wymuszone normami emisji.

    Byly ekspandery, ale jakies strasznie drogie.

    J.