  • Data: 2009-03-21 20:23:43
    Temat: Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?
    Od: "Tomek Banach" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GLaF wrote:

    > Piszczenie jest IMHO najgorsze. I wcale nie trzeba być cichofilem,
    > żeby wkurzało. Mój stary zasilacz piszczał, nie mogłem zlokalizować
    > piszczącej cewki, więc go wymieniłem. Ale piszczenie to inna sprawa,
    > w pełni pasywny komputer z SSD też może piszczeć.

    > Zależy ile skupienia wymaga praca na kompie. Mi właśnie chodziło o
    > to, żeby w środku nocy, kiedy muszę skupić się nad czymś trudnym, nie
    > dekoncentrowało mnie żadne buczenie, szumienie czy piszczenie z
    > kompa. Moja tolerancja na hałas jest bardzo mała. A jak oglądam film
    > lub słucham muzyki z kompa, to kompa nie słyszę.

    Widze ze temat zszedl na cisze i piszczace uklady elektroniczne - to
    bedzie kolejna sprawa jak juz wybiore wielkosc. Ostatnio kupilem do
    biura tania 19 i okazalo sie ze przy sciemnieniu ekranu do sensownego
    poziomu monitor zaczyna piszczec. W biurze gdzie jest szum to uchodzi
    ale w domu siedze nocami i pisk doprawadzalby mnie do szalu. A nie wiem
    jak jest z reklamacja takich monitorow ale podejrzewam ze srednio
    szczegolnie ze nie potrzebuje super jakosci obrazu a sporej powierzchni
    czyli bede celowal w tansze modele.

    Przykladowo mam modem telewizji kablowej ktory wyraznie szumi i nic sie
    z tym nie da zrobic bo dla operatora to nie jest awaria. Zreszta
    posluchalem innego modelu tego modemu i tez szumi :/

    Tomek