  • 1. Data: 2010-04-09 06:51:06
    Temat: Czy można w jakiś sposób zwiękrzyć głośność w słuchawce
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dzwoniłem do Korei Południowej przez tanie połączenie ale mam problem bo
    strasznie słabo słyszę rozmówcę w wyniku czego nie mogłem z nim porozmawiać.
    Wszystko było dobrze do wykręcenia numeru. Co może być przyczyną? Czy korea
    ma takie dziadoskie łącza że są starty siły dżwięku?

  • 2. Data: 2010-04-09 10:20:04
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 09.04.2010 rageofhonor <w...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > Wszystko było dobrze do wykręcenia numeru. Co może być przyczyną? Czy korea
    > ma takie dziadoskie łącza że są starty siły dżwięku?

    Zaskocze Cie. W porownaniu z Korea Pld. jestesmy technologicznym skansenem ;)
    A co do jakosci rozmow -- bylem, rodzina do mnie dzwonila przez IPFONa
    i GTSowego VoIPa i wszystko dzialalo OK.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 3. Data: 2010-04-10 08:09:36
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    On 9 Kwi, 08:51, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

    > Czy korea ma takie dziadoskie łącza że są starty siły dżwięku?
    Transmisja cyfrowa na tę własność, że siła dźwięku się nie zmienia...
    no chyba, że z odebranych bitów nie da się już nic odtworzyć ale wtedy
    zamiast rozmówcy słyszymy trzaski, szczekanie zgrzyty itp.

  • 4. Data: 2010-04-10 09:38:48
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    rageofhonor wrote:
> [...]
    > porozmawiać. Wszystko było dobrze do wykręcenia numeru. Co może być
    > przyczyną? Czy korea ma takie dziadoskie łącza że są starty siły dżwięku?

    Zmień operatora... Do Korei najlepiej używać któregoś voipa - np. ipfon
    (chociaż też ma swoje wpadki, które naprawiają w ciągu jednego dnia).
    Możesz założyć konto i ustawić dostęp wdzwaniany na numer stacjonarny w
    którejś strefie.

    P.

  • 5. Data: 2010-04-14 16:59:38
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba rageofhonor napisała na pl.misc.telefonia:

    > Dzwoniłem do Korei Południowej przez tanie połączenie

    Czyżby dwukrotna konwersja A/C?

    Marcin Kocur