eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy napewno diesle w odwrocie? › Re: Czy napewno diesle w odwrocie?
  • X-Received: by 10.31.162.84 with SMTP id l81mr50978vke.15.1502982796273; Thu, 17 Aug
    2017 08:13:16 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.162.84 with SMTP id l81mr50978vke.15.1502982796273; Thu, 17 Aug
    2017 08:13:16 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder6.news.
    weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.
    nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!s6no1669282qtc.1!news-out.google.com!n
    39ni8012qtf.1!nntp.google.com!s6no1669281qtc.1!postnews.google.com!glegroupsg20
    00goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 17 Aug 2017 08:13:16 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=192.162.164.25;
    posting-account=coToQQoAAACVS4r5CDkdC8vHd7IUmmOt
    NNTP-Posting-Host: 192.162.164.25
    References: <c...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Czy napewno diesle w odwrocie?
    From: Majka <k...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 17 Aug 2017 15:13:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 23
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613074
    [ ukryj nagłówki ]

    > http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger
    ,3.pdf

    Jeszcze jedno:

    Samochód ten, w wersjach ze skrzynią manualną (silniki 2.2) oferowany jest z dwoma
    typami przekładni głównej:
    3.15 oraz 3.55

    Domyślam się tylko, nie wiem, czy słusznie, że można wybrać "pod teren/miejsce
    użytkowania/obciążenie".
    - Ten z przekładnią 3.15 bardziej będzie na drogi gruntowe, miękkie, na wieś, pod
    większe obciążenie.
    - Ten z przekładnią 3.55 powinien być wybierany gdy auto będzie użytkowane na szosie,
    na twardej nawierzchni, i/lub mniej obciążone.

    Czy powyższe myślenie jest słuszne?

    Oraz:
    Jeśli 3.15 przyjąć za 100%, to 3.55 jest większe o 12,5%
    Czy ta różnica 12-13% w przekładni głównej aż tyle daje, żeby oferować auto z takimi
    dwoma przekładniami do wyboru? (bez różnicy w cenie?)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: