    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Date: Sat, 29 Aug 2015 01:31:10 +0200

    W dniu 2015-08-28 o 23:19, rAzor pisze:
    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? Dlaczego na każdym
    > Orlenie, jeszcze zanim wygramolę się zza kierownicy już startuje gostek
    > w czerwonym ubranku, bierze się za wykręcanie korka (a to święta rzecz!)
    > i niepytany wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na
    > zwykłej 95? Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi, że
    > jeżdżę na takiej i nie mam zamiaru wdawać się w jego teorie na temat
    > oszczędności, spalania, mocy itd? Ja chcę tylko zatankować i zrobić to
    > tak, jak się myje zęby czy oddaje stolec. Sam, bez pomocy czy towarzystwa.
> [...]

    Można zrobić tak - nie powiedzieć nic i poczekać aż naleje SuperExtra98,
    po czym oświadczyć, że jeździsz na zwykłej 95 i ZA INNĄ NIE ZAPŁACISZ.
    Jak im się nie podoba, niech wsadzą rurkę i odessają, ale tylko tyle ile
    nalali i tylko 98, resztka 95 ma zostać w baku.

    Jakby tak ich podejść to może szybko by się skończyli tacy pomagierzy.
    Bo na razie rżną klientów metodą faktów dokonanych.