  • Data: 2014-10-24 17:45:33
    Temat: Re: Czy używane samochody stanieją?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ddfd5c96-ad36-4149-874c-85f7ca5f4b64@googlegrou
    ps.com...

    >Raczej niezgodne z konstytucją by to było " Nikt nie może być
    >dyskryminowany......". Tak mi się wydaje.

    Nie "nikt", a tylko ze względu na płeć, przynajmniej wg UE. Pozostałe
    parametry, jeśli da się je obronić statystyką, nie są nazywane
    dyskryminacją, a parametrami ryzyka ubezpieczeniowego...

    Tak, wiem, bzdura i niekonsekwencja. Nie pierwsza i nie ostatnia, jak już
    urzędasy zdążyły udowodnić. TU krzyczały, że za chwilę nie będą w stanie
    ocenić ryzyka, bo ten wyjątek pociągnie za sobą kolejne (wiek, stan cywilny,
    ilość potomstwa, miejsce zamieszkania, itp.), jednak niewiele z tego
    wyniknęło. Takie ruchy doprowadzą w końcu do tego, że każdy będzie na
    wejściu płacił stawkę bazową, a zniżki/zwyżki będą wynikały tylko i
    wyłącznie z jego historii ubezpieczeniowej.

    Wiwo