    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
    Date: Sat, 30 Jun 2018 00:25:05 GMT

    On 2018-06-29, JaNus <bez@adresu> wrote:
> [...]
    >
    > The problem is...
    > -- są dwa budynki oddalone o /circa/ 125 metrów. W pierwszym stoi
    > FunBoX-2, karmi treścią najbliższe PC-ty i smartfony. A potem są dwie
    > ściany, następnie spora przestrzeń, a po tych metrach jest domek
    > myśliwski. Prąd do niego dochodzi z pierwszego budynku. Jak, najtańszym
    > kosztem, zapewnić internet w tym drugim budynku?
    >
    > Repeater? jaki? Z anteną kierunkową? A czy to wystarczy aby jakiś laptok
    > "chwycił sygnał", i to w te, i nazad? Czy w tym domku musi być jakiś
    > "punkt pośredniczący", aby nie trzeba było do smartfona podpinać...

    Z mojego doświadczenia repeatery g. dają. Owszem, sygnał będzie świetny,
    ale już transmisja danych najcześciej o kant. d.

    > Czy może puścić sygnał netowy kablem 230V?

    Sieciowe adaptery potrafią dzialać dobrze, ale są bardzo zalezne od
    jakości kabli i ich otoczenia. Musiałbyś od kogoś pożyczyć parkę i
    potestować.

    > Jakich rozwiązań należy wziąć pod uwagę? No i jaką kasę na to
    > przygotować...

    A jaka konkretnie odległość?

    --
    Marcin