  • 1. Data: 2013-12-11 11:08:55
    Temat: Czym przykleić dekielek na feldze ??
    Od: Markos <m...@o...eu>

    Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    nie odpadło ??

  • 2. Data: 2013-12-11 11:36:57
    Temat: Re: Czym przykleić dekielek na feldze ??
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-11 11:08, Markos pisze:
    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    > nie odpadło ??

    Poxipolem, na obwodzie (cały dekielek). Raczej jednorazowo, czyli szukać
    dekielka.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-12-11 11:42:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-11 11:08, Markos wrote:
    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    > nie odpadło ??

    ptrzy wywazaniu felgi bedziesz go wylamywal za kazdym razem?
    (ew. mozesz szukac zakladu obslugujacego felgi bez otworu centralnego -
    dla francuzow).

  • 4. Data: 2013-12-11 11:48:38
    Od: Markos <m...@o...eu>

    W dniu 2013-12-11 11:42, AL pisze:

    > ptrzy wywazaniu felgi bedziesz go wylamywal za kazdym razem?
    > (ew. mozesz szukac zakladu obslugujacego felgi bez otworu centralnego -
    > dla francuzow).

    A np na taśme dwustronna ??

  • 5. Data: 2013-12-11 12:39:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 11:08:55 +0100, Markos napisał(a):

    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    > nie odpadło ??

    Zaczepy przykleić? Nie da rady. Poszukaj nowego, albo spróbuj przymocować
    paskami zębatymi.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-12-11 12:49:34
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-11 11:08, Markos pisze:
    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    > nie odpadło ??

    Zależy jak się urwały - ja kleiłem jakimś cjanopanowym lepiszczem.
    W przypadku niektórym można wzmocnić łączenie zaczepów z dekielkiem
    wiercąc otwory małej średnicy i do środka sprężysty 'drucik'.
    Część zaczepów można dorobić na wzór i przykleić metodą jak wyżej.
    Dwa dekielki tak uratowałem, a na eBay-u chcieli po ~40EUR za
    używane, z częściowo połamanymi zaczepami :)

  • 7. Data: 2013-12-11 13:16:56
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 11.12.2013 11:08, Markos pisze:
    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    > nie odpadło ??
    butaprenem, będzie można w miarę łatwo zdemontować

  • 8. Data: 2013-12-11 13:35:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, Albercik <n...@g...pl> wrote:
    > butaprenem, będzie można w miarę łatwo zdemontować

    Bardzo dobry pomysl, istnieje duza szansa na rozpuszczenie tych dekielkow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-12-11 13:56:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Markos* napisał(-a):

    > Urwały mi się zaczepy przy dekielku na feldze. Czym to przykleić żeby
    > nie odpadło ??

    Silikonem, wcześniej odpowienio przygotowując powierzchnie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2013-12-11 14:43:29

    W dniu 2013-12-11 13:56, Big Jack pisze:
    > Silikonem, wcześniej odpowienio przygotowując powierzchnie

    silikony, klejejeje... :-)
    Ja nawierciłbym ze dwie dziurki i przykręcił dyskretnie wkrętem pod
    kolor. 2 małe wkręty to nic w porównaniu z brakiem dekielka :-)