    From: "p.wienke" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Czym usunac pianke PU
    Date: Mon, 11 Jul 2011 23:22:57 -0700 (PDT)

    On 12 Lip, 00:52, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > Poliuretan to zajadłe ścierwo, niczym łatwo dostępnym tego nie
    > ruszysz. Palnik może być? Śmierdzieć będzie niemożebnie.

    Nie może być, bo to słupek przy przedniej szybie - pęknie szyba :|

    > A spirala do
    > przepychania zapchanych rur? Taka z korbą na końcu.

    Hmmm... Tego nie próbowałem, może się uda wepchnąć.

    > Nie powiedziałeś
    > czy to prosty profil czy zagięty, no i jaki przekrój. Okrągły?
    > Kwadratowy? Prostokątny? Ile milimetrów?

    Przedni słupek samochodu osobowego, przekrój nieokreślonego kształtu,
    jak to słupek w normalnej osobówce z lat 90.
    Wężyk na oko fi 15mm, juz cieńszy od firmowego. Idzie od szyberdachu,
    czyli dziura na jego przepchnięcie zaczyna się mniej więcej tam, gdzie
    rączka nad głową pasażera nad drzwiami. Otwór ten ma średnicę ok.40mm.
    Pozniej na slupku sa 4 otwory fi 3-5mm, przez ktore probowalem
    wyskubac pianke, ale to meczarnia.

    > A tak w ogóle to nie możesz
    > pójść kupić cieńszego wężyka?

    To też nie gwarantuje sukcesu, bo nie za bardzo jest nim jak wcelować
    w niewiadomo-gdzie dziurę w środku profilu.

    pzdr
    --
    venioo