  • 1. Data: 2010-04-20 21:46:01
    Temat: Czym zastąpic szybką diodę D20LC40?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    racji że nigdzie nie moge znaleść oryginału czym zastąpić szybką diodę
    20A 400V pracujacą w urządzeniu inwertorowym
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-20 22:19:58
    Temat: Re: Czym zastąpic szybką diodę D20LC40?
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 23:46:01 +0200, Szumek napisał(a):

    > Witam
    > racji ?e nigdzie nie moge znale?ae orygina?u czym zast?piae szybk? diode
    > 20A 400V pracujac? w urz?dzeniu inwertorowym pozdrawiam
    Zalezy ile kasy na to masz. Mnie osobiscie skusiloby chyba uzycie diody
    SBD SiC :) Od jakiegos czasu mam ochote sprawdzic jak to sie sprawuje.
    Niestety swoje kosztuja.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2010-04-20 22:21:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szumek,

    > Witam
    > racji że nigdzie nie moge znaleść oryginału czym zastąpić szybką diodę
    > 20A 400V pracujacą w urządzeniu inwertorowym
    > pozdrawiam

    Na szybko w Farnellu: BYV34-400, DPG20C400PB - wystarczyło wpisać w
    wyszukiwarkę Farnella "diode fast 400V 20A". Jak usuniesz "20A" i
    wybierzesz tylko "diode array" to znajdziesz mocniejsze diody w
    obudowie TO-3P czy TO-247: DPG60C400QB, U30D40C

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-04-21 16:12:35
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

> [...]
    > wybierzesz tylko "diode array" to znajdziesz mocniejsze diody w
    > obudowie TO-3P czy TO-247: DPG60C400QB, U30D40C

    Witam
    kurcze ceny są doś spore
    zapomniałem napisać że dobrze aby była tania ponieważ potrzebuję do 12 sztuk
    niekoniecznie nawet musi być w takiej samej obudowie i podwójna
    jest miejsce aby wstawić zamiast niej pojedyńcze lub nawet inne połączyć
    równolegle
    orginalne akurat też pracują po 3 sztuki równolegle
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-21 17:18:30
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > równolegle
    > orginalne akurat też pracują po 3 sztuki równolegle

    znalazłem teraz diody
    Dioda 14A/600V 35nS DSEI12-06A IXYS
    czy 4 sztuki zamiast 1 oryginalnej dadzą radę ?