  • Data: 2014-10-15 14:28:11
    Temat: Re: Czyszczenie matrycy - wiecznie żywy temat
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-15 o 12:46, jo44 pisze:

    > Ja też zrozumiałem, i ja też uważam Twój wątek o Sony
    > za rozpaczliwą próbę zaistnienia.
    > Nie udało się...

    Ha! Niechcący mnie oświeciłeś! :-D

    Nie mówię tego jako formę złośliwości lecz olśniło mnie dlaczego ta
    dyskusja ma taki dziwaczny charakter i kompletnie nie potrafię się
    odnaleźć w sytuacji. Wydarzyła się banalna rzecz (wpadka z Sony) a w
    treści dyskusji otrzymałem obelgi a nawet jedną groźbę.

    Ja nie jestem przedstawicielem pokolenia fanów fejsbuka. Nie odczuwam
    potrzeby zbierania lajków i "zaistnienia" w ten sposób. Wręcz
    przeciwnie, odczuwam przyjemność z wyrwania się ze świata wyścigu
    szczurów etc. Mam w gronie znajomych dziewczynę (znaczy się dorosłą
    kobietę przed 40), która pisuje maile do znajomych aby zalajkowali
    koniecznie jakieś jej wpisy czy zdjęcia. Traktowałem jej potrzebę jako
    dziwactwo, bo każdy z nas ma zapewne jakieś, no i ok. Tymczasem
    uświadomiłeś mnie, że to globalna plaga a nie pojedynczy ewenement.

    Teraz chyba łapię o co w tym wszystkim biega. Tworząc wątek otwierający
    robię taki jakby wpis na FB, który inni lajkują lub hejtują? Tak? Jeśli
    zbiorę dużo lajków, to staję się jakimś guru? :-D

    Heh, teraz kojarzę pewną wypowiedź: ktoś w wątku o Sony napisał, że
    zdaje się pretendować do kogoś takiego j/w a ja nie zajarzyłem w czym
    rzecz... Rany! Czy w domach z żonami rozmawiacie poprzez laptopy i FB???
    Czy na FB wrzucacie relację z tego, że Wam pryszcz na d... rośnie??? W
    życiu nie wpadłbym na to, że stosunkowo kameralne grono grupowiczów może
    bawić się w jakiś wirtualny lans jak dzieci z gimnazjum.

    Szczerze? Preferuję real. Piwo się pije a nie lajkuje! :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek