    From: "Chris" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Remont ul. Dźwigowej - do kiedy?
    Date: Thu, 22 Sep 2011 14:21:25 +0200

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j5f8sk$gtb$1@inews.gazeta.pl...
    > Obecnie według wykonawcy trwa przerwa technologiczna - coś tam suszą i
    > to ma trwać. Niemniej jednak nie dzieje się tam ic od dłuższego czasu i
    > chodzą plotki że to mści się wykonawca (bo poprawia teraz po
    > poprzednich remontach) na UM.

    A to ciekawe po parę dni temu na TVN Warszawa wykonawca mówił że obecnie
    pracują pompy (6 sztuk) które wypomowywują wody gruntowe, tylko pytanie dla
    czego ich nie widać :) może to jakieś pompy wykonane w nanotechnologi :)

    > Autobusy stoją, samochody stoją - kolej i skm jako tako jadą - tyle, że
    > dostac sie do nich graniczy z cudem nieraz.

    Mo to tybka bo i tak z Ursusa jadę pod Piaseczno więc w przeciwną stronę niż
    korki :)

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.