  • 11. Data: 2010-11-07 08:43:26
    Temat: Re: [DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-11-06 21:21, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    > Ciekawią mnie opinie na temat takiej sytuacji drogowej jaka miała
    > miejsce w Warszawie na ul. Wiśniowej.
    > Młody kierowca Skody, mając ograniczone pole widzenia źle zaparkowanymi
    > samochodami wyjechał na nadjeżdżającego Opla.
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6399,0,1,0,0-Stłuczk
    a_na_Wiśniowej.html
    > Standardowo wina spadnie pewnie na wyjeżdżającego i włączającego się do
    > ruchu, jednak mam wrażenie, że pośrednio powodem wypadku są źle
    > zaparkowane pojazdy.

    Artykul tak tendencyjny, ze az zenujacy.
    Nie ma tam zakazu parkowania, wiec odpowiedz jest prosta czyja to wina.
    Poza tym wielkiego problemu z wyjazdem w takiej sytuacji nie powinien
    miec kierowca. Skoro ma to nie nadaje sie na kierowce.

    Pozdr.
    --
    gogi

  • 12. Data: 2010-11-07 09:25:03
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > miec kierowca. Skoro ma to nie nadaje sie na kierowce.

    szuwaks,

    kup se PORD (wyguglaj co to) i nie śmieć kretyńskimi pytaniami kolejnej
    gruppy w stylu: wyjechalem na ślepo i dlaczego moglłem

    jk
    p.j. od 1978 bez kolizji

  • 13. Data: 2010-11-07 11:43:25
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "gogi" <g...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poza tym wielkiego problemu z wyjazdem w takiej sytuacji
    > nie powinien miec kierowca. Skoro ma to nie nadaje sie na

    A to o zakazie zatrzymywania się czy postoju informuje
    kierowcę jedynie znak pionowy?
    Dosyć ciekawa teoria.
    Ktoś, kto tak uważa nie nadaje się na kierowcę.
    Rzeczywiście można się zażenować.

    Szuwaks

  • 14. Data: 2010-11-07 11:47:11
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Użytkownik "DŻejKej" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ib5np0$d54$1@news.onet.pl...
    > szuwaks,
    > kup se PORD (wyguglaj co to) i nie śmieć kretyńskimi
    > pytaniami kolejnej gruppy w stylu: wyjechalem na ślepo i
    > dlaczego moglłem

    Kolina, chyba nie zjem dziś śniadania, bo strach lodówkę
    otworzyć.
    I tu też robisz z siebie pośmiewisko?
    -:(

    Szuwaks

  • 15. Data: 2010-11-07 13:03:54
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-11-07 11:43, Szuwaks pisze:
> [...]
    > znak pionowy?
    > Dosyć ciekawa teoria.
    > Ktoś, kto tak uważa nie nadaje się na kierowcę.

    Rozumiem, ze emocjonalnie jestes zwiazany z ta sprawa i bredzisz.
    Wskaz co sugeruje w tej konkretnej sytuacji, ze samochody byly zle
    zaparkowane.

    gogi

  • 16. Data: 2010-11-07 13:41:48
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Rozumiem, ze emocjonalnie jestes zwiazany z ta sprawa i
    > bredzisz.
    > Wskaz co sugeruje w tej konkretnej sytuacji, ze samochody
    > byly zle zaparkowane.

    Nie jestem emocjonalnie związany z tą sprawą.
    Jak się zastanowisz to może sam do tego dojdziesz.
    Przeczytaj sobie może dowiązany artykuł, w którym BRD KGP
    wyjaśnia zasady parkowania.
    Powinno Ci to pomóc.
    Albo kodeks. Szczególnie gdzie zabrania się postoju.

    Szuwaks

  • 17. Data: 2010-11-07 13:56:19
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-11-07 13:41, Szuwaks pisze:
> [...]
    > zasady parkowania.
    > Powinno Ci to pomóc.
    > Albo kodeks. Szczególnie gdzie zabrania się postoju.

    "Doczytaj, naucz sie, czytaj ze zrozumieniem, znajdz".
    Nie graj profesora tylko wskaz jakis argument popierajacy twoja teze o
    winie parkujacych tam samochodow. Ze zdjec widac, ze wyjazd jest szeroki
    na tyle, ze bezpiecznie mozna wlaczyc sie do ruchu.

    Z biadolenia w tym artykule domniemuje, ze policja tez nie ma
    przeciwskazan do parkowania w tamtym miejscu, bo jesli byla to ukarala
    pewnie mandatem mlodego kierowce Skody. Chyba, ze ow policjanci to
    skorumpowana banda i uwzieli sie na kierowce, ktory jest po prostu slepy.

    P.S.
    Jesli na miejscu opla bylby motocykl to tez bys usprawiedliwial mlodego
    kierowce? No tak, mlodym wszystko wolno.

    gogi

  • 18. Data: 2010-11-07 14:07:08
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > "Doczytaj, naucz sie, czytaj ze zrozumieniem, znajdz".

    dyskutujesz z idiota znaym z grupy warszawskiej który pisze też jako animka.
    Szkoda czasu na trolla i tłumaczenie że zanim zajmie się pas ruchu trzeba
    się upewnić czy nic nie jedzie

    jk

  • 19. Data: 2010-11-07 14:31:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 14:07:08 +0100, DŻejKej napisał(a):

    > dyskutujesz z idiota znaym z grupy warszawskiej który pisze też jako animka.
    > Szkoda czasu na trolla i tłumaczenie że zanim zajmie się pas ruchu trzeba
    > się upewnić czy nic nie jedzie

    kolina, spadaj do budy, dobrze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-11-07 14:50:07
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > twoja teze o winie parkujacych tam samochodow. Ze zdjec
    > widac, ze wyjazd jest szeroki na tyle, ze bezpiecznie

    Naprawdę nie widzisz tam, podwójnej ciągłej linii?
    I przejścia dla pieszych?
    Nie wiesz, że zabrania się parkowania w miejscu
    utrudniającym wjazd lub wyjazd?

    Proszę Cie... :(

    Szuwaks