  • 1. Data: 2012-09-28 02:12:30
    Temat: DDR2 do pary
    Od: PK <P...@n...spam>

    Zwlekałem i zwlekałem... i zaspałem.
    Chciałem dokupić 2GB RAMu, ale okazuje się, że kości takie jak moje
    (KVR800D2N5) już wyszły z produkcji (N6 oczywiście są).
    No i mam 2 oczywiste warianty:

    1) prostszy: dokupienie innej kości 2GB. Do wyboru:
    Corsair CM2X2048-6400C5
    Kingston KHX6400D2/2G
    Geil GX22GB6400DC

    Czy ktoś się jeszcze orientuje w takiej prehistorii i może mi od razu
    powiedzieć, że będą problemy? :)

    [ Kingston ~130 zł, pozostałe po 110. Oczywiście wszystkie są (wg. Asus)
    kompatybilne z moją mobo. ]

    2) "skomplikowańszy": kupienie 4GB i wrzucenie mojej na allegro.
    Pewnie wziąłbym Geil jak wyżej, bo jest w zestawach. Wyszłoby około
    30 zł drożej, ale miałbym spokój.

    pozdrawiam,
    PK

  • 2. Data: 2012-09-28 15:57:32
    Temat: Re: DDR2 do pary
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 28 Sep 2012 00:12:30 GMT, PK napisał(a):

    (ciach...)

    Weź to proszę napisz jeszcze raz, ale z normalnym kodowaniem i jego
    deklaracją w nagłówkach.

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 3. Data: 2012-09-28 17:28:03
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Przemysław Ryk
    naskrobał(a):

    > Weź to proszę napisz jeszcze raz, ale z normalnym kodowaniem i jego
    > deklaracją w nagłówkach.

    A już myślałem że tylko ja taka oferma i czytać po polsku nie potrafię...
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    W trakcie pisania tekstu nie
    ucierpiały żadne zwierzęta,
    ---------------------------z piszącym włącznie :)

  • 4. Data: 2012-09-28 18:42:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PK pisze tak:

> [...]
    > ] 2) "skomplikowańszy": kupienie 4GB i wrzucenie mojej na allegro.
    > Pewnie wziąłbym Geil jak wyżej, bo jest w zestawach. Wyszłoby

    Piter

  • 5. Data: 2012-09-28 19:18:36
    Od: PK <P...@n...pl>

    On 2012-09-28, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    > Dnia 28 Sep 2012 00:12:30 GMT, PK napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Weź to proszę napisz jeszcze raz, ale z normalnym kodowaniem i jego
    > deklaracją w nagłówkach.

    Zacznijmy od tego, że kodowanie jest zadeklarowane w nagłówku.
    Oczywiście brakuje tam myślnika (slrn sugeruje niepoprawny zapis,
    zapomniałem zmienić). Nie mniej jeszcze nie spotkałem się z czytnikiem,
    który by nie zrozumiał "utf8". Nawet google groups sobie poradziło :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 6. Data: 2012-09-28 20:01:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 28 Sep 2012 17:18:36 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    > zapomniałem zmienić). Nie mniej jeszcze nie spotkałem się z czytnikiem,
    > który by nie zrozumiał "utf8". Nawet google groups sobie poradziło :).

    Sorry - faktycznie deklaracja była.

    Google Groups jako wyznacznika bym nie stosował biorąc pod uwagę, jak sami
    podchodzą do standardów... ;) Niemniej jednak 40tude mi skretyniał, choć
    raczej nie mam powodu do narzekania na niego.

    [ Kobieta jest najlepszym psychoanalitykiem dopóki się nie zakocha. ]
    [ Później zostaje najlepszym pacjentem. (Dr. Brulov, demotywatory.pl) ]

  • 7. Data: 2012-09-28 21:44:09
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-09-28 20:01, Przemysław Ryk pisze:

    > Sorry - faktycznie deklaracja była.

    To oznaka starzenia się readerów - 40tude AFAIK nie był aktualizowany od
    2008 r. Z tego względu m.in. pożegnałem się z xnews - nie mam już czasu
    i zdrowia bawić się z lokalnym serwerem i transkowowaniem charsetu tylko
    dlatego, że developer z oślim uporem nie chce wprowadzić obsługi niczego
    poza ASCII 7 bit, a kodu w delphi zazdrośnie strzeże, by nikt
    przypadkiem tego nie poprawił. Taki urok zamkniętego oprogramowania -
    przez to zrezygnowałem z xnews, mimo że miałem dopieszczoną konfigurację
    i jego obsługa bardzo mi pasowała - to już nie czasy modemów
    telefonicznych i ssania newsów na 1 impulsie.
    Xnews praktycznie się skończył, z 40-tude pewnie niedługo będzie podobnie.

    A co do pytania o RAM - jak komuś nie spieszy się bardzo, to bym jednak
    kupił gotowy kit z 2 identycznych modułów i obecny moduł sprzedał.
    "Niedogadywanie" się modułów przy trybie 128bitowym kontrolera RAM
    potrafi skutecznie utruć życie objawiając się BSODami w najmniej
    spodziewanych momentach.

    --
    /MB

  • 8. Data: 2012-09-28 23:54:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Przemysław Ryk pisze tak:

    > Sorry - faktycznie deklaracja była.

    no dobra ale ma być utf-8 z myślnikiem czy bez?

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-09-29 00:01:00
    Temat: Re: DDR2 do pary [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Michal pisze tak:

    > nie mam już czasu i zdrowia bawić się z lokalnym serwerem i
    > transkowowaniem charsetu

    ale co Ty przy mproxy ciągle robiłeś? Błyska ono tylko oknem cmd przy
    starcie windowsa. Bo ja nic od roku (nie licząc wywalenia serwerów
    onetu i gazety ;)

    > eveloper z oślim uporem nie chce wprowadzić obsługi niczego poza
    > ASCII 7 bit, a kodu w delphi zazdrośnie strzeże, by nikt
    > przypadkiem tego nie poprawił

    to jakiś dziwak, z raz mi odpisał a potem zaprzeczył sam sobie.

    --
    Piter

  • 10. Data: 2012-09-29 00:04:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > no dobra ale ma być utf-8 z myślnikiem czy bez?

    już doczytałem ma być z :)

    --
    Piter