  • Data: 2009-05-28 11:26:30
    Temat: Re: DELL D430
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 27, 7:09 pm, "Seweryn" <a...@o...eu> wrote:
    [...]
    > Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii, wytrzymałości i
    > solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

    [...]

    W moim przekonaniu trudno będzie PRZECIĘTNEMU użytkownikowi znaleźć
    wady w laptopach Della serii Latitude (właściwie, to mam na myśli
    wszystkie biznesowe laptopy Della, w tym także serię Precision).
    Do oceny marki dodałbym również jakość i dostępność obsługi
    posprzedażnej, częstość wydawania aktualizacji software'u (BIOS,
    drivery itp.), wyjątkowa łatwość wymiany dowolnego komponentu (za czym
    idzie solidność części, które wyjmuje się i wkłada czasem wiele razy),
    dostępność tychże części na rynku wtórnym.
    Powyższy post brzmi pewnie jak reklama Della (nawet nie krypto-), ale
    nie wycofałbym żadnej z tych pochwał, nawet jeśli ktoś przytoczy mi
    pojedyncze przypadki przeczące mojej dobrej opinii o Dellu.
    BTW - wczoraj kupiłem sobie do domu kolorowy laser Della 1320n -
    zapłaciłem 500PLN u resellera; w standardzie przyszły PEŁNE tonery (a
    nie zestaw startowy), a drukarka, po zainstalowaniu, sama ściągnęła
    firmware + drivery i spytała czy zainstalować. I najważniejsze -
    drukarka ta ma 3 lata gwarancji Next Business Day.
    Dobra, kończę, bo mam wrażenie, że schodzę nieco z tematu.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki