  • Data: 2012-07-31 21:29:17
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 20:59, J.F pisze:
> [...]
    > I ten w dol jest oddzielony od tych w gore przerywana+ciagla.
    >
    > Niebezpieczne miejsce ? No przyznaje ze niebezpieczne - bede sobie
    > chcial wyprzedzic, i sie wpakuje pod rozpedzone auto wyprzedzajace z
    > przeciwka.
    > Ale przeciez nie ma obowiazku wyprzedzania w niebezpiecznej sytuacji, a
    > wrecz jest zakaz.
    >
    > No to wymalujmy podwojna ciagla. Jest bezpiecznie ? Jest. Tylko ze, *,
    > jade sobie z gory, oba pasy z przeciwka puste, a musze jechac 60 za
    > ciezarowka, bo ona ciezka i boi sie rozpedzic.

    Ale o co chodzi? Typowy układ i nie mam nic do niego.

    > Przy czym za kazdym razem jak zjedzalem w dol, to potem wjezdzalem pod
    > gore. I mozesz mi wierzyc ze zawsze srodkowym pasem i rozpedzony. A
    > jednak zaden warszawiak z naprzeciwka mi nie wjechal na moj pas. To jak
    > jest lepiej ?

    Litości - mi wjechał nie warszawiak, a lokales to patrząc po tym co
    wyprawiają co poniektórzy, to są to jednak lokalesi i przed nimi się
    ucieka.

    > A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku niewatpliwie
    > maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki
    > zmusil do hamowania.

    Jasne - idzie "dekiel" (DKL) pasem do skrętu w lewo i ciągnie na dzika
    dalej. Wyprzedza do ostatniej parówki - mógłbym podrzucić parę scen
    z rejestratora, ale nie chce mi się tego zrzucać i nie do tego mi on
    służy.

    > Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam patrzyl w
    > podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(

    Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo? 120km/h to nawet nie wolno.

    > czy statystycznie to nie wiesz.

    Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej. Skoro
    twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
    efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.

    > Piszesz twierdzaco, a nie wiesz.

    Jw.

    > No, byloby ciekawie, tylko czy beda mieli dane ? Jakas rejonowa komende
    > o liczbe wypadkow na dk8 z kilku lat ... moga nie miec na zawolanie..

    Mają dane.

    > Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no, teraz ja
    > pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
    > fotoradaru tam nie uswiadczysz.

    Tych FR to prawie nie ma.

    > Chyba ze gdzies widziales ze w ramach swoich srodkow wyprodukowali
    > sprawozdanie o niezbednej koniecznosci budowy autostrady
    > w+roclaw-Warszawa, bo to najlepiej podniesie bezpieczenstwo ;-)
    >
    > A autostrada troche spadla z priorytetu niestety.

    Osobiście problemu nie widzę :)

    > A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
    > I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche uskladalo,
    > ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)

    Znaczy zmieniło się, czy nie widzisz? Ja w sumie zbyt często nie
    jeżdżę, ale z miesiąca na miesiąc, z roku na rok różnicę na plus widzę.

    (...)

    > I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(

    W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h jeździć
    na zwykłej krajówce...