eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF i turbo › Re: DPF i turbo
  • X-Received: by 10.140.33.107 with SMTP id i98mr396345qgi.4.1427576398490; Sat, 28 Mar
    2015 13:59:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.33.107 with SMTP id i98mr396345qgi.4.1427576398490; Sat, 28 Mar
    2015 13:59:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newspeer
    1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gi
    ganews.com!h15no487332igd.0!news-out.google.com!q90ni547qgd.1!nntp.google.com!q
    107no186544qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 28 Mar 2015 13:59:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5516baa1$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me> <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <mf4407$bg7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <551681d4$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <mf613r$bb8$1@node2.news.atman.pl>
    <5516baa1$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: DPF i turbo
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Sat, 28 Mar 2015 20:59:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558625
    [ ukryj nagłówki ]

    W dieselu zazwyczaj chodzi o zapotrzebowanie na solidnego prądowego kopa by odpalił.
    Zwłaszcza zimą. Na pewno nie o skok napięcia w gniazdku, a jeśli skok miałby być to w
    dół, co żadnemu urządzeniu przeznaczonemu do instalacji samochodowej nie zaszkodzi,
    bo w tej instalacji stale są skoki, więc napięcie się stabilizuje chociażby
    kondesatorami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: