  • Data: 2015-05-21 10:56:51
    Temat: Re: Darmowy prosty program do rysowania - jaki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 08:26:44 UTC+2 użytkownik myszek
    napisał:

    >Ludzie, a może zacznijcie używać Notepada do rysunku technicznego?
    >Są darmowe albo bardzo tanie programy CAD do parametrycznego
    >rysowania 2D, co lepszego można wymyślić?

    Uzywanie Corela do rysunku technicznego - przyznaje, brzmi glupio, ale
    skoro jest juz wersja 10 (?), a od 8 jest wymiarowanie - widac jest
    takie zapotrzebowanie :-)

    Tym niemniej moje zarzuty dotycza calkiem drogiego i powszechnie
    uzywanego AutoCAD ...

    J.