eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDawniej "rozmowa kontrolowana" obecnie "musisz zarejestrować" › Re: Dawniej "rozmowa kontrolowana" obecnie "musisz zarejestrować"
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dawniej "rozmowa kontrolowana" obecnie "musisz zarejestrować"
    Date: Thu, 15 Dec 2016 23:41:21 +0100

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tak to nie ma, bo owi operatorzy nagran nie maja. tresci SMS tez nie
    > maja.

    Możliwe że nagrań (wszystkich) nie mają, chociaż głowy bym za to nie
    dał. Natomiast jeśli chodzi o SMS, to bywały niejasne przypadki, które
    wskazywały nie tylko na to, że SMSy są archiwizowane, ale także na to,
    że ich treść jest na bieżąco analizowana.
    Ale może to oczywiście ściema, a informacje pochodziły z innego źródła.

    > Nowa techika daje nowe mozliwosci ... monitoring pomogl zlapac
    > niedoszlego wroclawskiego bombiarza.

    Tylko czy to prawda.
    W dzisiejszych czasach to ja niczego takiego nie jestem pewien.

    W każdym razie nie spodziewałbym się, że przestępcy będą mieć w zwyczaju
    planowanie przestępstw przez telefon otwartym tekstem. Drobne
    wykroczenia jakieś, może tak.
    --
    Krzysztof Hałasa