  • Data: 2015-01-27 21:26:40
    Temat: Re: Dawno nie było o sporcie :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-01-27 o 10:31, Czesław Wiśniak pisze:

    >A to już zależy, na czym komu zależy.
    >IMO jechać tak, żeby dojeżdżać klienckim samochodem rajd za rajdem na
    >11-15 pozycji jest lepiej, niż nie dojeżdżać wcale. Bo jak się jest
    >zaraz za fabryką, to się może fabryka (i nie tylko) zainteresuje.

    No nie wiem, nie wiem. Za 11 pozycje punktow nie ma, to mozna byc
    niezauwazonym.
    Lepiej raz wygrac - to na pewno zauwaza :-)

    >Ja się już zdążyłem przyzwyczaić. Tyle, że według mnie lepiej jechać
    >na 95%, niż na 105%.

    Zobacz jak punktacja ustawiona - lepiej byc raz pierwszym niz 3 razy
    6-tym.

    Z tym ze jest jeszcze sprawa kosztow - jak te 25 punktow maja
    kosztowac trzy samochody, to moze lepiej zarobic 24 za cene jednego
    :-)

    Co prawda tam jeszcze spore koszta dodatkowe dochodza, czesci i tak
    trzeba kupe, ekipe, transport, hotele ... no ale tez prawdziwe
    rajdowki drogie sa :-)

    J.