  • From: "scatterbrain" <o...@w...izbo>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell Studio 1735 na Śląsku?
    Date: Thu, 22 Jan 2009 21:55:28 +0100

    > Podoba mi się Dell Studio 1735, naoglądałem się filmów, naczytałem opinii
    > itd itd. Niemniej nauczony wcześniejszym zakupem tandetnych klawiszy od
    > Logitecha (Wave), chciałbym sobie lapka pomacać... są gdzieś na Śląsku? Bo
    > jak patrzę po salonach to opanowane przez Toshiby i hp wszystko.

    Pomacac jak pomacac. Sprobuj kupic w wybranej konfiguracji...
    Szukalem co prawda 1535 z matryca podswietlana LED, z wolnym C2D (~ 2.0GHz)
    i 4GB RAMu. Co najwazniejsze dla osoby, ktora miala byc wlascicielka tegoz
    mial byc albo czerwony albo w "mazaje" z wzorami strukturalnymi (bo to Pani
    Chemik :-)).
    W Polsce takie marzenie jest niespelnialne :-) Skonczylo sie na zakupie XPSa
    M1530, czerwonego podwietlanego LED.

    Della Studio 1535 mozna pomacac w ElectroWorld, przynajmniej w Gdansku.
    Moim skromnym zdaniem seria XPS jest wyraznie lepiej od niego wykonana.

    Jesli chodzi o delle to ciekawie wyglada (przynajmniej na papierze) nowa
    seria XPS :-) nomen omen Studio.
    Szczegolnie Dell XPS 16 z matryca podswietlana diodami RGB. Szkoda tylko ze
    doplata do tejze to ~ 750zl. Standardowa matryca w tej nowej serii ma
    podswietlanie bialymi diodami LED.
    Ale ze notebook mial byc czerwony to XPS Studio odpadl w przedbiegach.