eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate VW ciag dalszy › Re: Dieselgate VW ciag dalszy
  • Data: 2019-09-12 16:08:53
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 12 września 2019 07:40:16 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
    > W dniu 2019-09-12 o 07:19, p...@g...com pisze:
    > > i znow ich zlapali :-)
    > >
    > > nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
    dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
    oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.
    > >
    > > https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
    kandal-157.html
    > >
    > > znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu
    :-)
    > >
    > > Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
    > > Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA)
    in Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
    unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
    schriftliche Anfrage nicht.
    > >
    > >
    > > KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez
    uciekl do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z
    trujacymi kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie*
    swemu nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli
    mozna powiedziec interes rodzinny :-)
    > >
    > > https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
    chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
    bayerische-reisemobil-firma-9855617.html
    > >
    > Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
    > spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
    > UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.
    >
    >

    Nie rozumiesz.

    Wprowadzamy normy. Drakonskie, niemozliwe. Bo wprowadzic cla na samochody konkurancji
    sie nie da. Bo taki ford produkuje w EU na ten przyklad.

    Ale wprowadzamy normy, publika klaszcze, fanboje robia szum.
    Nikt nie umi zrobic czystego dizla, tojota, nissan, ford odpadaja.
    Duzy rynek dizli zostaje dla niemieckich producentow ktorych w eu sie nie bada
    specjalnie, po prostu myk na bieznie, tescik, pieczatka i gotowe.

    Lata trwalo zeby odkryc ze w taki sposob ogarnieto konkurencje.

    Amerykanie cos podejzewali. I sie wkurzyli bo ktos smial ich przechytrzyc w ich
    imperialistycznej grze.

    I sie naparzaja.

    A publika patrzy i skrobie sie po glowie. No no jak to? Truli? No ale homologacja
    byla? To ktos oszukiwal? VW? I moze jeszcze jakis technik z stacji homologacyjnej? Oh
    nie! rzad tez maczal palce w oszustwie?

    I nikomu nie chodzilo o zdrowie europejczyka? Oburzajace!

    I tak dalej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: