  • Data: 2018-08-29 21:30:37
    Temat: Re: DisplayPort (komputer) -> HDMI (smart TV)
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-29 o 15:16, ń pisze:
    > Będę chciał połączyć wyjście karty graficznej (Nvidia Quadro 3800M jeśli to ma
    znaczenie) z wejściem HDMI telewizora 4k UHD (Samsung serii JU).
    > Wydaje się nic prostszego: kabel z takimi wtyczkami na końcach i jazda (karta nie
    ma wyjścia HDMI).
    > Ale gdzieś na forach strachliwi jak wiadomo Amerykańce piszą, że tak prosto być nie
    może, bo jakiś murzyn w Alabamie nie miał dźwięku i podobne strachy na Lachy, i że
    być może potrzebny element (adapter, przejściówka) aktywny.
    > Zanim zacznę wydawać na kable po 30 zł /szt + przesyłka moje pytanie: udaje się
    zwykłe połączenie zwykłym kablem DP-HDMI, czy nie udaje?

    Było czytać co napisałem
    Nie zadziała pasywny w rozdzielczości 4k bo nie w tym trybie dual-link.

    --
    Irokez