  • Data: 2019-01-23 22:27:46
    Temat: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-23 o 21:11, J.F. pisze:

    > Ale autor chyba mowi ogolnie o zmienianiu oleju, takze w nastepnych razach.

    Ja to interpretuję tak, że należy to robić mimo, że być może efekt nie
    będzie aż tak spektakularny.

    > https://zssplus.pl/publikacje/publikacje46.htm
    >
    > Za pompa jest zawor upustowy i czesc oleju wraca zaraz do miski, bez
    > filtrowania.
    > A w filtrze jest zawor bocznikowy, na wypadek zapchania filtra.

    Aaaahaaaa. Tak to działa. Teraz qmam.

    > I teraz tylko pytanie - czy w tym oleju byly tylko wielkie kawaly, czy
    > filtr juz dawno byl zapchany i olej szedl bokiem.

    Ten olej prawie jak z diesla wygląda. Filtr mógł się faktycznie przytkać.

    > Ale chyba nie namawia do codziennych ?
    > Wiec co - wymienic olej po 1 tys i 5 tys ?

    Widząc to nagranie ja bym zrobił pierwszą zlewkę po 1000, drugą po 5000
    a trzecią już normalnie.

    > Zaden, ale przy aluminiowym kadlubie ... skad by pochodzily te kawalki
    > zelaza ?

    Przecież masz tam mnóstwo elementów magnetycznych: pierścienie na
    cylindrach, cały wał korbowy i to co go łączy z cylindrami (nie znam
    słownictwa - korbowód?).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek