eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Sun, 22 Mar 2020 11:58:49 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 22 Mar 2020 10:58:48 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="20087";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    X-Antivirus: Avast (VPS 200321-0, 21.03.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674115
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22-03-2020 o 11:52, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 21.03.2020 o 12:27, Cavallino pisze:
    >> W dniu 21-03-2020 o 13:11, ddddddddddddd pisze:
    >>> W dniu 20.03.2020 o 15:15, Cavallino pisze:
    >>>> W dniu 20-03-2020 o 16:05, ddddddddddddd pisze:
    >>>>> W dniu 20.03.2020 o 12:06, Cavallino pisze:
    >>>>>>
    >>>>>>> Tylko nadal bez sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku -
    >>>>>>> bo wtedy wiadomo że to tylko silnik spalinowy z dodatkową masą
    >>>>>>> albo nawet dodatkowym zużyciem na ładowanie baterii - jednak jak
    >>>>>>> ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po to, żeby jej nie ładować z
    >>>>>>> gniazdka
    >>>>>>
    >>>>>> Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    >>>>>> A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie
    >>>>>> większych przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.
    >>>>>
    >>>>> W Polsce może tak, poza - gdy miesięczna rata jest podobna jak w
    >>>>> wersji spalinowej -
    >>>>
    >>>> Ale jak może być podobna, jak cena dwa razy wyższa?
    >>>
    >>> dokładnie tego nie przeglądałem więc mogę być w błędzie (po wstępnym
    >>> sprawdzeniu uznałem że kredyt bardziej się opłaca, ale finalnie
    >>> kupiłem tańsze auto bez kredytu) ale jeżeli różnica jest np. 80
    >>> funtów,  a 30 funtów zaoszczędzisz na road taxie
    >>
    >> Różnica w racie między autem za 70 tys, a autem za 140 tys będzie
    >> dwukrotna, niezależnie od waluty.

    >> A angielskie przepisy podatkowe, na polskiej grupie dyskusyjnej,
    >> interesują mnie tyle co zeszłoroczny śnieg, o ile nie są standardem w UE.
    >> A nie są.
    >
    > tak samo jak nikogo nie będzie interesować zużycie paliwa hybrydy z
    > rozładowanym aku, bo akurat w Polsce tak będzie wykorzystywana...

    Tia, bo w innych krajach standardem będzie postój co 30 km w celu
    doładowania mikrego aku.....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: