eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.fe
    ed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!bor
    der2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    <r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 22 Mar 2020 13:09:48 +0100
    Message-ID: <1i8b6gaw298wg$.e6riljps6ly9.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1584878987 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 82.143.187.50:59965
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674122
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 11:58:49 +0100, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 22-03-2020 o 11:52, ddddddddddddd pisze:
    >> W dniu 21.03.2020 o 12:27, Cavallino pisze:
    >>> A angielskie przepisy podatkowe, na polskiej grupie dyskusyjnej,
    >>> interesują mnie tyle co zeszłoroczny śnieg, o ile nie są standardem w UE.
    >>> A nie są.
    >>
    >> tak samo jak nikogo nie będzie interesować zużycie paliwa hybrydy z
    >> rozładowanym aku, bo akurat w Polsce tak będzie wykorzystywana...
    >
    > Tia, bo w innych krajach standardem będzie postój co 30 km w celu
    > doładowania mikrego aku.....

    Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    dogodne gniazdko. I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.

    Ewentualnie nie doczyta, a potem bedzie sobie plul w brode.

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: