eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-se
    ptember.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Mon, 23 Mar 2020 05:57:37 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <r59j4l$48i$1@dont-email.me>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    <r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1i8b6gaw298wg$.e6riljps6ly9.dlg@40tude.net>
    <r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 23 Mar 2020 05:57:41 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="2754b25e0dc5217a96ba76b887e7a546"; logging-data="4370";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX180VVhodGHp1/tbOJ+VKIuj"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Cancel-Lock: sha1:D+MCvpg/0JYwfTTXEb2EcOUf5ZY=
    In-Reply-To: <r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674244
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
    >
    >> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    >> dogodne gniazdko.

    a jeśli nie 20, to 50km..

    >
    > Tylko po co mu wtedy hybryda?
    > Żeby przepłacać?

    po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej bez ułomności elektryka

    >
    >> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
    >
    > Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
    > zakupu może być niższa.

    z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę) za
    dużego wyboru nie ma, więc tańsza będzie hybryda

    Poza tym wciąż nie bierzesz pod uwagę, że wielu ludzi leasinguje
    samochody i je oddaje po 2-3 latach - a przy podliczeniu kosztów wynajem
    + tankowanie taka hybryda wcale nie musi być droższa. Poza tym sporą
    część stanowią auta leasingowane na firmę - a firma podliczy ogólny
    koszt eksploatacji i taka hybryda, ze względu na przepisy może być tańsza.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: