eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Mon, 23 Mar 2020 07:22:59 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r59kk2$tba$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    <r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1i8b6gaw298wg$.e6riljps6ly9.dlg@40tude.net>
    <r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net> <r59j4l$48i$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 23 Mar 2020 06:22:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="30058";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 200322-0, 22.03.2020), Outbound message
    In-Reply-To: <r59j4l$48i$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674248
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-03-2020 o 06:57, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
    >>
    >>> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    >>> dogodne gniazdko.
    >
    > a jeśli nie 20, to 50km..
    >
    >>
    >> Tylko po co mu wtedy hybryda?
    >> Żeby przepłacać?
    >
    > po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej

    Czyli jednak nie zrobi 20 km dziennie?

    >bez ułomności elektryka

    A to jakiś Afganistan, że ładowarek co 200 km nie ma?

    >
    >>
    >>> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
    >>
    >> Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
    >> zakupu może być niższa.
    >
    > z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę) za
    > dużego wyboru nie ma,

    Szybkie ładowania ma każdy obecnie produkowany.


    > więc tańsza będzie hybryda

    Nie będzie.
    Ile Twoim zdaniem kosztuje najtańsza hybryda Plugin?
    Bo Nissana Leafa kupisz za 115 tys zł.

    W Niemczech jeszcze taniej, bo mają dopłaty.

    >
    > Poza tym wciąż nie bierzesz pod uwagę, że wielu ludzi leasinguje
    > samochody i je oddaje po 2-3 latach - a przy podliczeniu kosztów wynajem
    > + tankowanie taka hybryda wcale nie musi być droższa.

    Niby dlaczego nie?
    Elektryki lepiej trzymają cenę.
    Sensowny dwulatek kosztuje z 10% mniej niż taki sam nowy.
    A nawet takiego ciężko w Polsce dostać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: