eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!news.albasani.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.ams
    1.giganews.com!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    <r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1i8b6gaw298wg$.e6riljps6ly9.dlg@40tude.net>
    <r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net> <r59j4l$48i$1@dont-email.me>
    <r59kk2$tba$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Mon, 23 Mar 2020 10:08:32 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <r59kk2$tba$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 50
    Message-ID: <5e787c91$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.68.204
    X-Trace: 1584954513 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 89.64.68.204:57525
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674252
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.03.2020 o 07:22, Cavallino pisze:
    > W dniu 23-03-2020 o 06:57, ddddddddddddd pisze:
    >> W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
    >>>
    >>>> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    >>>> dogodne gniazdko.
    >>
    >> a jeśli nie 20, to 50km..
    >>
    >>>
    >>> Tylko po co mu wtedy hybryda?
    >>> Żeby przepłacać?
    >>
    >> po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej
    >
    > Czyli jednak nie zrobi 20 km dziennie?
    >
    > >bez ułomności elektryka
    >
    > A to jakiś Afganistan, że ładowarek co 200 km nie ma?
    >

    A są?

    >>
    >>>
    >>>> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
    >>>
    >>> Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
    >>> zakupu może być niższa.
    >>
    >> z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę)
    >> za dużego wyboru nie ma,
    >
    > Szybkie ładowania ma każdy obecnie produkowany.

    Ale jak wygląda dostępność ładowarek na trasie?

    >
    >
    >> więc tańsza będzie hybryda
    >
    > Nie będzie.
    > Ile Twoim zdaniem kosztuje najtańsza hybryda Plugin?
    > Bo Nissana Leafa kupisz za 115 tys zł.

    Kia Ceed jest "od 128 tys". Nie taka duża różnica, ale i tak to wszystko
    drogo jak s...syn.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: