eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne? › Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
  • Data: 2012-12-04 23:30:55
    Temat: Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-04 22:21, PK wrote:
    [.....]
    > 24" IPS z niezłą ergonomią (choć dawniej Dell miał dużo lepsze podstawki
    > za taką kasę). Chyba nie widziałeś dolnej półki nigdy...
    > Idź do jakiegoś Saturna i zobacz, jak wygląda monitor za 400-500 zł.
    > Istnieją nawet LCD bez możliwości odchylania ekranu (nie mają żadnych
    > elementów mechanicznych, więc są taniej i chętnych nie brakuje....).
    Przecież nie pisałem, że mam kompletny szajs. A gdy przymierzałem się do
    zakupu to nawet nie brałem pod uwagę takich sprzętów za 500zł bo coś tam
    z dolnej półki jednak wcześniej widziałem. :-D Z drugiej strony np. Eizo
    SX2462WH-BK (24" IPS 1920x1200 czyli parametry "z grubsza" :-D podobne
    do U2412M) kosztuje ~4kzł więc nadal twierdzę, że moim Dellom bliżej do
    dolnej półki niż do wyższej. :-D