eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne? › Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
  • Data: 2012-12-06 09:52:53
    Temat: Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2012 22:16, PK pisze:
    > To nie jest kwestia "mienia pojęcia". Przecież wystarczy odpalić
    > wyszukiwarkę jakąś :).

    Jak najbardziej *może* to być kwestia "mienia pojęcia", bo:

    a) według posiadanej według mnie ogólnej wiedzy jest problem
    z pivotem przy monitorach panoramicznych i nie widuje się
    ich często w sklepach,

    b) temat mnie nie interesuje i nie będę poświęcał czasu na
    dogłębne analizowanie przeglądarek cenowych żeby spraw-
    dzić, czy takie monitory są dostępne -- niech osoby za-
    interesowane zrobią to same (*),

    c) wyszukiwarki cenowe mogą nie mieć niektórych monitorów w
    ofercie lub mieć w ofercie coś, czego nie da się kupić
    lub funkcja pivotu jest tylko "dla picu" i z powodu sła-
    bych kątów nie da się jej sensownie używać.

    ------
    (*) Mój Samsung 203B ma możliwość obrotu i *nigdy* nie po-
    trzebowałem użyć tej funkcji, nawet z ciekawości.

    """""""|
    | | |
    ......./