  • Data: 2018-11-26 20:53:07
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-11-26 o 12:39, J.F. pisze:

    >Jeżeli dobrze zrozumiałem, to oni drukują najpierw szkielet (jakby
    >gąbki) , który potem nasączają ciekłym utwardzalnym tworzywem.
    >Część tak wytworzona jest jednorodna i nie ma porów.

    Nazwa PA 12 kojarzy mi sie z poliamidem (nylon itp).
    Co mi sie kłoci z nasączaniem.

    Ale moze to tylko przypadkowy zbieg nazw.

    Tu cos opisali ... ciekawie wyglada
    https://www.youtube.com/watch?v=VXntl3ff5tc

    Przy tej predkosci ... moze i zrewolucjonizuja rynek.

    Nie pierwszy raz zreszta - przegonili zwykle drukarki, przegonili
    plotery ...

    >Robią tą metodą koła zębate:
    >https://youtu.be/DdAocUqrFts

    Takie typowe plastykowe kola zebate robi sie wlasnie z poliamidow,
    pewnie i PA12.
    W drukarkach HP troche kółek jest ... ale z wtryskarki :-)

    J.

    WM