  • Data: 2017-06-28 16:13:52
    Temat: Re: Dlaczego uszkodziłem akumulatorki?
    Od: kilokitu <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 11:32:20 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > jeśli masz takie, to napisz proszę jak działa takie zabezpieczenien...
    Pytanie jest tak nieprecyzyjne, że nie wiem co mam napisać. Ja tylko zachęciłem do
    wpisanie zapytania do Google. Mam napisać to co można znaleźć w Google?
    A może mam napisać czy mam takie ogniwa? Tak, mam! Ładuje je prądem 1A... po kilku
    godzinach ogniwo przestaje pobierać prąd a napięcie na tak zabezpieczonym ogniwie
    wynosi 5V bo takie jest napięcie ładowarki. Po odłączeniu ładowarki napięcie na
    akumulatorze wynosi 4,2V. Przy zbyt dużym obciążeniu napięcie spada prawie do zera.
    Po zdjęciu obciążenia znowu wynosi prawie 4,2V. Po wyczerpaniu się ładunku w
    akumulatorze podczas jego pracy napięcie gwałtownie spada do zera. Takie mam
    zabezpieczenie w ogniwie z zabezpieczeniem.
    Zachęcam ponownie do wpisania w Google: "akumulator 18650 Li-ion z zabezpieczeniem" i
    poczytanie sobie kilku opisów takich ogniw.