    From: Marek Panek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Dlaczego w polskich fabrykach jest brudno?
    Date: Fri, 24 Aug 2018 15:59:45 +0200
    <ZNQeD.15799$zG.858@fx23.ams1> <pljri3$1rbf$1@gioia.aioe.org>
    <17glmb7ujgjgw$.18kccv6hm203z.dlg@40tude.net>
    <plo8mq$116s$1@gioia.aioe.org>
    <1t3o0mqbp01eu$.182vihdicwu4e$.dlg@40tude.net>
    <plokne$1kdo$1@gioia.aioe.org> <s...@4...net>
    <ploudk$5ms$1@gioia.aioe.org>
    <19nm773p78w4o$.1k8bd9rjshsce.dlg@40tude.net>

    On 8/24/2018 3:13 PM, J.F. wrote:

    > I ten uzysk z 90% spadł do 10% ?

    Faktycznie zle to sformułowałem: na początku był uzysk 90% drabinki
    rezystorowej o 1% tolerancji. Po 2.latach uzysk "znacząco" spadł - o ile
    to nie wiem - mój wiewiór nie wyniósł tej liczby, miał jednak dane,
    które ja posiałem dla toleranci 10% - też się sprzedawały.
    Jednoprocentowe były dla wojska i zamówień specjalnych.
    Dziesięcioprocentowe dawały się odzyskać po zdjęciu hermetyzacji
    (czasami się nie udawało) i korekcie elektroiskrowej (bo chyba nie
    laserowej?). To niestety było nieopłacajne. Natomiast w kolejnym roku
    odbywały się liczne (zgodnie z dowcipem PRL-u co się zbiera w przyp.
    klęsk urodzaju czy nieurodzaju? - komitet) zebrania ZZ i PZPR - jak
    sytuację odwrócić i o ile wiem nic z tego nie wyszło poza tonami papieru.
    pzdrw
    M.