    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Długie przyzwyczajanie się do nowego samochodu.
    Date: Tue, 24 Mar 2015 10:20:50 +0100

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > No akurat z kierunkowskazami to nie chodzi o skupienie. Wręcz mocno mnie
    > dziwi jak słyszę, że niektórzy nie włączają kierunkowskazów bo są zbyt
    > zajęci skręcaniem. Kiedyś czytałem recenzję tej corsy z czasów gdy
    > wchodziła na rynek i autor wskazał dziwnie działające kierunkowskazy jako
    > jeden z minusów.

    Każdy kto się przesiada np. z Fiata do Opla jest zdziwiony bo w Oplu (nie
    wiem czy każdym) po włączeniu dźwignia wraca na położenie 0 a kierunek miga
    podczas gdy we Fiacie (też nie wiem, czy w każdym) pozostaje wychylona.

    W różnych autach dźwignia ma różną długość albo wymaga różnej siły. Ale
    odruch który ją włącza jest dokładnie ten sam - jak skręcam w lewo to macham
    w dół a jak w prawo to w górę. Owszem przy przesiadce z auta do auta może
    się zdarzyć że niechcący włączy się długie bo dźwignia jest pod inny kątem,
    albo inaczej "chodzi". Może się zdarzyć że chcąc wyłączyć kierunek włączymy
    przeciwny itp. To jest normalne ręka musi się przyzwyczaić do trochę innego
    ruchu.

    > No z tymi wakacjami to już będzie problem.

    Jest inna metoda której nie polecam (ale niestety przetestowałem osobiście)
    rozbić swoje auto i przez kilka tygodni jeździć _różnymi_ pożyczonymi.

    Teoretycznie można pożyczać auta od znajomych czy rodziny mając swoje
    sprawne ale w praktyce dopiero jak rozbijesz swoje to inni stają się chętni
    do pożyczania :-)

    Pozdrawiam
    Ergie